Despite the age the terminator’s footsteps are firm. Anyone who loves addition goes away little by little to pay tribute to subtraction. Shrinking in body, but not in meaning, the Austrian Oak replaced the popularization of the cult of the ideal body (placed in the reference chamber of memory forever) with a pamphlet of the struggle for ecology and the preaching of vegetarianism. In his youth he effectively saved the world from rebellious machines, now it is time to take up the Don Quixote lance and save humanity from itself; to fight no longer against windmills, but for the wind blades and the petals of solar panels reaching for the light in the battle «Planet VS people». The «terminator» pupils-lenses of the Lulu donkey, of the electronic eye of the vanitas skull and the multi-layered Chinese ball shine like the stars of the reverse Big Dipper’s bucket; as well as of some androgynous creature, engaged in contemplating the void, eliminating the personal-egoistic spacer between themselves and reality; disidentification capable of removing the golden sting of material sufferings from the eye; of the creature that peered into our world as though into the opening of a photo screen of the last century, showing clearly that it is nothing more than a decoration. Andrey Kartashov graduated from the A. Erdely Professional College of Arts of the Transcarpathian Academy of Arts in Uzhgorod, and later graduated from the Department of Painting of the Repin St. Petersburg Academy of Arts. Since 2007, he has been a member of the Portrait Painters Association of America (PSA), and in 2016, he joined the Union of Artists of Russia. His works are represented in the collections of the Research Museum of the Russian Academy of Arts in St. Petersburg, Tianjin Museum, and Liu Haisu Museum of Art in China, Arnold Schwarzenegger Museum in Austria, as well as in private collections of collectors from Russia, the UK, the USA, China, Ukraine, Poland, France, and the Netherlands. Produced using more forward-going technologies like the Metis scanner, which allows for printing out excellent quality art pieces it becomes a high-class, exclusive art piece. Height: 150 cm Width: 120 cm
Malgré l'âge, les pas de Terminator sont fermes. Celui qui aime l'addition s'éloigne peu à peu pour rendre hommage à la soustraction. Réduisant son corps, mais pas son sens, le chêne autrichien a remplacé la vulgarisation du culte du corps idéal (placé à jamais dans la chambre de référence de la mémoire) par un pamphlet de lutte pour l'écologie et la prédication du végétarisme. Dans sa jeunesse, il a effectivement sauvé le monde des machines rebelles, maintenant il est temps de reprendre la lance de Don Quichotte et de sauver l'humanité d'elle-même ; de se battre non plus contre les moulins à vent, mais pour les pales des éoliennes et les pétales des panneaux solaires qui tendent vers la lumière dans la bataille "Planète VS peuple". Les lentilles pupillaires "terminator" de l'âne Lulu, de l'œil électronique du crâne vanitas et de la boule chinoise multicouche brillent comme les étoiles du seau inversé de la Grande Ourse ; ainsi que de quelque créature androgyne, engagée dans la contemplation du vide, éliminant l'espace personnel-égoïste qui la sépare de la réalité ; une désidentification capable d'ôter de l'œil le dard doré des souffrances matérielles ; de la créature qui regarde notre monde comme dans l'ouverture d'un écran photo du siècle dernier, montrant clairement qu'il n'est rien d'autre qu'un décor. Andrey Kartashov est diplômé de l'école professionnelle des arts A. Erdely de l'Académie des arts de Transcarpatie à Uzhgorod, puis du département de peinture de l'Académie des arts Repin de Saint-Pétersbourg. Depuis 2007, il est membre de l'Association des peintres portraitistes d'Amérique (PSA) et, en 2016, il a rejoint l'Union des artistes de Russie. Ses œuvres figurent dans les collections du musée de recherche de l'Académie russe des arts de Saint-Pétersbourg, du musée de Tianjin et du musée d'art Liu Haisu en Chine, du musée Arnold Schwarzenegger en Autriche, ainsi que dans les collections privées de collectionneurs de Russie, du Royaume-Uni, des États-Unis, de Chine, d'Ukraine, de Pologne, de France et des Pays-Bas. Produite à l'aide de technologies de pointe comme le scanner Metis, qui permet d'imprimer des œuvres d'art d'excellente qualité, elle devient une œuvre d'art haut de gamme et exclusive. Hauteur : 150 cm Largeur : 120 cm
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