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The heroic age, having bypassed with its measured tread from the Hellenic mythology and the gladiators of Ancient Rome, flashed as a bright, but sunset 24-frame glow on Hollywood screens in the 80-90s. The song about the Last Hero of the last moments of the era of patriarchal masculinity subsides... The symbol of today is the iron stilleto heel of feminism under the rainbow of tolerance trampling the fallen terminator. Like the giant steamship Titanic, having gone through the evolutionary chain from ancient Greek myths to screen images, the era of heroes is leaving the stage of history. Yet over the reality itself, in its original understanding, where Pelevin’s «object and subject number one» dominated, digital waves are concatenating. Through them, only the thumb of «everything is OK» can be seen, standing on its command bridge, the Last Titan. Reality, recently capable of the triumph of incarnation, the anthem of corporality, sinks to the bottom, slowly becoming covered with a layer of silt from the waste of the consumption era and digital rust... The fallen one contemplates the sunset, indifferently turning away from the world collapsing under Khokhloma-painted explosions, which again needs to be saved. Today there are those who can do it. Near the glasses frames, instead of the inscription «target detected», there also remains only the Khokhloma pattern ... Andrey Kartashov graduated from the A. Erdely Professional College of Arts of the Transcarpathian Academy of Arts in Uzhgorod, and later graduated from the Department of Painting of the Repin St. Petersburg Academy of Arts. Since 2007, he has been a member of the Portrait Painters Association of America (PSA), and in 2016, he joined the Union of Artists of Russia. His works are represented in the collections of the Research Museum of the Russian Academy of Arts in St. Petersburg, Tianjin Museum, and Liu Haisu Museum of Art in China, Arnold Schwarzenegger Museum in Austria, as well as in private collections of collectors from Russia, the UK, the USA, China, Ukraine, Poland, France, and the Netherlands. Produced using more forward-going technologies like the Metis scanner, which allows for printing out excellent quality art pieces it becomes a high-class, exclusive art piece. Height: 80 cm Width: 150 cm
L'âge héroïque, après avoir contourné de son pas mesuré la mythologie hellénique et les gladiateurs de la Rome antique, a brillé sur les écrans hollywoodiens dans les années 80-90, sous la forme d'une lueur lumineuse, mais crépusculaire, de 24 images. La chanson sur le dernier héros des derniers moments de l'ère de la masculinité patriarcale s'apaise... Le symbole d'aujourd'hui est le talon de fer du féminisme sous l'arc-en-ciel de la tolérance, piétinant le Terminator déchu. Comme le gigantesque paquebot Titanic, après avoir traversé la chaîne évolutive des mythes grecs antiques jusqu'aux images des écrans, l'ère des héros quitte la scène de l'histoire. Pourtant, sur la réalité elle-même, dans sa compréhension originelle, où dominaient "l'objet et le sujet numéro un" de Pelevin, les ondes numériques se concaténent. À travers elles, on ne voit plus que le pouce du "tout va bien", debout sur son pont de commandement, le Dernier Titan. La réalité, récemment capable du triomphe de l'incarnation, l'hymne de la corporalité, coule à pic, se couvrant lentement d'une couche de vase issue des déchets de l'ère de la consommation et de la rouille numérique... Celui qui est tombé contemple le coucher du soleil, se détournant avec indifférence du monde qui s'effondre sous les explosions peintes de Khokhloma, et qui a de nouveau besoin d'être sauvé. Aujourd'hui, il y a ceux qui peuvent le faire. Près des montures de lunettes, au lieu de l'inscription "cible détectée", il ne reste plus que le motif de Khokhloma... Andrey Kartashov est diplômé de l'école professionnelle des arts A. Erdely de l'Académie des arts de Transcarpatie à Uzhgorod, puis du département de peinture de l'Académie des arts Repin de Saint-Pétersbourg. Depuis 2007, il est membre de l'Association des peintres portraitistes d'Amérique (PSA) et, en 2016, il a rejoint l'Union des artistes de Russie. Ses œuvres figurent dans les collections du musée de recherche de l'Académie russe des arts de Saint-Pétersbourg, du musée de Tianjin et du musée d'art Liu Haisu en Chine, du musée Arnold Schwarzenegger en Autriche, ainsi que dans les collections privées de collectionneurs de Russie, du Royaume-Uni, des États-Unis, de Chine, d'Ukraine, de Pologne, de France et des Pays-Bas. Produite à l'aide de technologies de pointe comme le scanner Metis, qui permet d'imprimer des œuvres d'art d'excellente qualité, elle devient une œuvre d'art haut de gamme et exclusive. Hauteur : 80 cm Largeur : 150 cm
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